Viisas pääsee vähemmällä 2.0

Itsensä johtaminen on ehkä tärkein taito, mitä tulisi oppia. Monesti luulemme, että menestyksemme on kiinni jostain muusta, kuin itsestämme.

Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa

Vaativat asiakaspalvelutilanteet eivät aina tule kello kaulassa. Yksittäisten tilanteiden ennakointi ja niihin valmistautuminen on niiden arvaamattomuuden takia harvoin mahdollista. Asiakaspalvelija voi kuitenkin kohdata työn mukanaan tuomat haasteet, kun hänellä on asiantuntemus, oikea asenne, riittävä ihmistuntemus, mielen hallinta ja hyvät vuorovaikutustaidot.

Pelisilmää asiakaskohtaamisiin

Tämä jokaiselle myyjälle ja myynnin esimiehelle suunnattu kirja yhdistää myynnin perusasioihin uusia, virkistäviä näkökulmia. Punaisena lankana ovat asiakas, arjen myyntitaitojen uudistaminen ja myyntijoukkueen sisäinen yhteispeli.

Ajattele Kuin Mentalisti

Mentalistin tarkoituksena on mahdollisimman uskottavasti lukea toisen ihmisen mieltä. Asia kuitenkin on vain erittäin laadukasta vuorovaikutusta, havainnointia ja tilanteiden tulkitsemista.

Juu ei

Tämä Saku Tuomisen kirja oli ensimmäinen, mihin tartuin akatemian opintojen alussa. Siitä on jonkun verran aikaa, mutta päätin lainata kirjan uudelleen ja muistella näitä havainnollistavia oppeja.

Brändikäsikirja

Your brand is what other people say about you when you’re not in the room – Jeff Bezos