Teos on suoraviivainen ilman suurempia kiertelyjä, joten jokainen pystyy tästä kirjasta oppimaan ja ymmärtämään uutta tärkeää tietoa.
Archives
Sosiaalinen media (4 kirjan paketti)
Kirjat käsittelevät yleisesti sitä, kuinka sosiaalisessa mediassa tulee käyttäytyä ja kuinka saada lisää seuraajia erilaisiin sosiaalisen median alustoihin, mutta myös sitä kuinka seuraajien tuoman liikenteen voi muuttaa rahaksi tai yleiseksi hyödyksi organisaation markkinoinnissa.
b2b markkinoinnin ja myynnin pelikirja – yritysjohdon opas myyntiin ja markkinointiin
Markkinointistrategiaan kuuluu: Asiakkaiden valinta, asiakaskokemus, brändi, asemointi, asiakaslupaus sekä markkina- ja kilpailijatuntemus. Markkinointistrategiaa tulee jatkuvasti muuttaa ja se tapahtuu niin sanotun ’’asiakasdialogin’’ kautta, jossa mietitään erilaisten toimien vaikutuksiin asiakkaan näkökulmasta.
Perspectives on Branding
Kirjassa asiantuntijoilta kysytään erilaisia kysymyksiä brandaykseen liittyen ja he vastaavat oman asiantuntemuksensa mukaan, kaikissa asioissa asiantuntijat eivät ole samaa mieltä ja tästä syystä kirjassa ei jaeta täydellistä totuutta, vaan lukija joutuu itse muodostamaan oman kantansa tietyistä asioista.