Future Proof – Tulevaisuuden työkirja

Esseen kirjoittaja: Rosalin Sallinen Kirjoituspäivämäärä: 10.8.2020 Kirjapistemäärä: 2 Teos: Future Poof – Tulevaisuuden työkirja Kirjan kirjoittaja: Aku Varamäki Kategoriat: Markkinointi Tulevaisuudessa työ muuttuu jatkuvasti. Emme tiedä, mitä kaikkea tulemme oppimaan, mutta sen tiedän, että teknologiaa tulisi tänä päivänä hallita hyvin. Tekoäly mahdollistaa ja helpottaa monen ihmisen elämää, mutta se tuo myös haasteita luoda toimivia ratkaisuja, … Read More

Sano se someksi

Oman sukupolveni yrittäjille ja työntekijöille on lähestulkoon poikkeuksetta täysin selkeää, että yrityksen pitää olla sosiaalisessa mediassa.

Muotoilua meillekin!

Mikä on brändi? Konsepti? Mitä niillä voi tehdä, jotta markkinoinnista saisi sujuvampaa? Näihin kysymyksiin olen viime aikoina etsinyt vastauksia lukuisista eri teoksista.

Yhdessä menestymisen taito

Ihmisten välinen vuorovaikutus on pitkälti tunneasia. Kun ihmisten henkilökemiat osuvat yhteen, yhteistyö sujuu hyvin. Henkilökemia syntyy arvoista, tarpeista ja menneisyydessä kokemistamme henkilösuhteista.

Yrittäjyys – ammatti ja tulevaisuus

Ei kukaan voi varmuudella sanoa, että lääkäriksi tai insinööriksi kouluttautuneella on 10-vuoden päästä töitä. Itsekin lähipiiristä tiedän kymmenien vuosien työkokemuksella varustetun diplomi-insinöörin, jonka työt vain loppuivat, eikä uusia töitä enää löytynyt. Kouluttautuminen ei koskaan mene hukkaan, mutta kannattaa pitää monia ovia auki itselleen.