Mistä on hyvät henkilöbrändit tehty?

Kirjoitettu 1.5.2019 Esseen kirjoittaja: Siiri Nykänen Kirjapisteet: 3 Kirjat: Audrey Hepburn, An Elegant Spirit (julkaistu 2003, 230 sivua) Tee itsestäsi brändi: asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa (julkaistu 2011, 184 sivua) Kirjoittajat: Sean Hepburn Ferrer Katleena Kortesuo Kategoriat: Markkinointiprojekti   Kun mietin hyvää brändiä, mieleeni tulee paljon erilaisia esimerkkejä: Coca-Cola, Skype, Google. Nämä erilaiset brändit voi tunnistaa … Read More

Juu ei

Luettuani nämä kaksi kirjaa liittyen elämänhallintaan ja priorisointiin, tulin siihen lopputulokseen, että nämä olivat todella tarpeen. Olen viime aikoina työstänyt useita erilaisia markkinointiin liittyviä projekteja ja huomaan työskentelytapani olevan enemmän pienten asioiden kerrallaan suorittamista, kuin keskittynyttä ja aikaansaavaa lähestymistapaa.

Somea syystäkin

Oletko koskaan pohtinut syitä sille, minkä takia yritykselläsi tai brändilläsi on sosiaalisen median kanavia käytössään? Kuinka aktiivisia ne ovat? Mikä on niiden sanoma?

Sosiaalinen media (4 kirjan paketti)

Kirjat käsittelevät yleisesti sitä, kuinka sosiaalisessa mediassa tulee käyttäytyä ja kuinka saada lisää seuraajia erilaisiin sosiaalisen median alustoihin, mutta myös sitä kuinka seuraajien tuoman liikenteen voi muuttaa rahaksi tai yleiseksi hyödyksi organisaation markkinoinnissa.